onsdag 17. august 2011

Konkurranse

Garnbutikken Strikk Innom feirer 8-årsjubileum. I den forbindelse har de en konkurranse der man kan sikre seg lodd, og vinne strømpepinnesett fra KnitPicks

. Jeg har handla flere ganger hos Strikk Innom, der er det god service, mye spennende garn og mønster, og ofte gode tilbud.

Holder på med et par sokker i Raggi som jeg har kjøpt der - nemlig  Alchymist, har strikka den ene ferdig, går  fort med tykt garn, og sokkene blir flotte - men trur du ikke jeg klarte å gjøre feil på nr to slik at jeg må rekke opp igjen. Har ingenting med oppskrifta å gjøre - mer at jeg ble grådig distrahert av å skravle med andre trivelige strikkedammer...;-)


Du kan gå inn på denne bloggen for å lese mer om konkurransen: http://strikk-innom.blogspot.com/



1 kommentar:

sol sa...

Lykke til, og god helg :)