mandag 7. februar 2011

Knit-along...

Har strikka litt og spunnet litt siden sist:


Først disse vottene, som er del to av knitalongen Year of Sock Stash...

Vottene heter Celtic Moonrise Mittens
Mønsteret er gratis å laste ned fra Ravelry for de som er medlem der.







Så meldte jeg meg inn i gruppa Ullstund på Ravelry. Der er det også en KAL - hvor vi skal strikke Ullstundlua




Sånn ser lua mi ut! 
Og uff...jeg hadde hadde visst sneket meg med på bildet jeg og, totalt usminka på en mandags formiddag... :-(
Jeg har brukt hjemmespunnet garn, i blanding av ull og alpakka... fikk denne fiberen i en swap på forumet Spinnerens Hjem, hvor jeg bytta med BirtheP, som driver den danske nettbutikken garngalleriet.

1 kommentar:

Mia sa...

Så fina verk du har gjort. Den celtiska flätan tycker jag så mycket om, men hjälp vilket pillande med hjälpstickor och tungan rätt i mun. Svårt för en förvirrad själ som mig ..